keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Paul (2011)

Simon Pegg ja Nick Frost ovat hauska parivaljakko. Kristen Wiig ja Jason Bateman ovat ilmeisesti hyviä kaikissa leffoissaan. Leffa vaan oli täysin typerä. Vitsit olisivat ehkä auenneet paremmin jos tietäisin scifistä ja sarjakuvista edes jotain. Ja Sigourney Weaverille toivoisi tietysti aina enemmän ruutuaikaa.


**
Paul (2011)
Ohjaus: Greg Mottola.
Pääosissa: Simon Pegg, Nick Frost, Kristen Wiig, Jason Bateman, Sigourney Weaver, Seth Rogen (ääni).

7 kommenttia:

  1. Mä olen aika noviisi sarjakuvien suhteen, mutta tää vei mun sydämeni täysin! Ennakko-odotukset oli elokuvalle todella korkeat ja sitten aloin kuulla leffasta kohtuu pliisuja arvosteluja ja jätin filmin väliin. Kun sen sitten viimein katsoi oli se niin positiivinen yllätys. Ok. Olihan huumori aika alapääsuuntaista, mutta siitäkin huolimatta... Loved it!

    VastaaPoista
  2. Hehee, näin menee taas fiilikset ristiin. :D

    VastaaPoista
  3. Tässä komppaan vähän Marjaa. Toisaalta taidan samaistua tähän geek-kaksikkoon, toisaalta tässä oli aika tuore angle tähän Alien hömpötykseen... Tai sitten mulle vaan kelpaa kaikki missä on Simon Pegg Shaun of the deadin jälkeen ;)

    VastaaPoista
  4. Mulla on nuo Pegg-Frostin aiemmat leffat näkemättä. Kiinnostus niihin kyllä heräsi tämän myötä.

    VastaaPoista
  5. Mulla taitaa vähän myös vaiva tuo "kaikki kelpaa tältä kaksikolta", Hot Fuzz & Shaun of the dead on tullu töllötettyä jo useampaan otteeseen. Paul oli myös ihan viihdyttävä, vaikkei noiden kahden mainitun veroinen. Kannattaa tsekata :)

    VastaaPoista
  6. Juu, mun on pakko tykätä niistä enemmän kuin Paulista. ;)

    VastaaPoista
  7. Paul is really funny movie.
    But the problem with this film is, if you don't like the humour kind, you probably don't like the movie, because it is not for the action or story that this movie shine in.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätät kommentin! :D