keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Mitä nyt ainakin kannattaa katsoa tällä viikolla telkkarista

Prinsessa Ruusunen (1949, ohjaus Edvin Laine), Yle tv1 ke 5.12. klo 12:55.
Tämän olen nähnyt lapsena noin tuhat kertaa. Nyt aion olla nostalginen ja katsoa sen uudestaan.

Tuula Usva on prinsessa Ruusunen.

Tähtisumua (Stardust, 2007, ohjaus Matthew Vaughn), Nelonen pe 7.12. klo 21:00.
Tähtisumua on tunnetusti yksi lempileffoistani. Oon nähnyt sen miljoona kertaa, mutta jos sinä et vielä ole, niin nyt on elämäsi tilaisuus. (Arvostelu täällä.)

Robert De Niro, Claire Danes ja Charlie Cox.

3 kommenttia:

  1. Voihan....!!! Missasin Ruususen :(. Se on yksi parhaista suomalaisita elokuvista, ihanasti toteutettu. Kaipa mun pitää viimein hankkia se DVD. Muistan kuinka aikonaan Ruusunen tuli joka joulu televisiosta... Vähän kuin Ihmeellinen elämä :).

    VastaaPoista
  2. Ai tuli vai?! Tollasta en muistakaan. Voi miten söpöä. :) Muistan tosta edelleen jotain repliikkejä ulkoa, koska oon katsonut sen lapsena niin monta kertaa. Kokkipoika-Sam tulee aina ekana tosta leffasta mieleen. :D

    VastaaPoista
  3. Hei, mulla on ikää sun päälle jonkin verran, eli tapahtunut hamassa lapsuudessani :). Kokkipoika Sam oli paras... Tosin hovimarsalkka mhjäm, mhjäm, mhjäm - oli toinen suosikki.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätät kommentin! :D