sunnuntai 19. joulukuuta 2010

Criminal spin-off

Suosikkisarjalleni Criminal Mindsille on tekeillä spin-off. Uusi sarja on nimeltään Criminal Minds: Suspect Behavior ja se starttaa ensivuoden puolella (kotimaassaan siis). BAU:n porukkaa luotsaa tällä kertaa erittäin arvostettu näyttelijä Forest Whitaker. Whitakerin roolihahmo agentti Sam Cooper on ollut mukana alkuperäisen sarjan 5. kaudella yhden jakson verran.

Tällä hetkellä Yhdysvalloissa pyörii siis Criminal Mindsin kuudes kausi ja Suomessa päättyy juuri neljäs. Eli todennäköisesti kestää vielä vuosia ennen kuin spin-off saapuu tänne asti, jos saapuu ollenkaan.


Promokuva täältä.

3 kommenttia:

  1. Onko spin-of sarjojen ideana ratsastaa alkuperäisten sarjojen aallonharjalla. Esim NCIS LA on aivan KAMALA! Vaikka ei se alkuperäinenkään ole mikään huippusarja, katson se silti aina, jos satun olemaan kotosalla. Mutta se LA serkku on niin KORNI!

    Mun mielestä myöskään alkuperäisen CSI sarjan N.Y. ja Miami serkut ei koskaan yltäneet alkuperäisen tasolle.

    VastaaPoista
  2. Mä tykkäsin siitä jaksosta missä hypättiin tän maailmaan + tässä on ihan hc hyvä cast. Et sattuis tietämään millon tän alkamispäivämäärä on, haluan nähdä !! :---)

    VastaaPoista
  3. Marja: Mua ei myöskään napannut NCIS LA yhtään. Saa nähdä miten tämä nyt sitten eroaa alkuperäisestä.

    5plitreel: En tiedä yhtään. Mua ei oikeestaan kiinnosta nuo näyttelijät yhtään. Ja oon lisäksi nyt niin alkuperäisen sarjan lumoissa, etten tietenkään usko spin-offin mitenkään pystyvän samaan tasoon. ;)

    VastaaPoista

Kiitos kun jätät kommentin! :D