maanantai 10. toukokuuta 2010

Ikimuistoisia asioita

Olin kolme päivää äitienpäivän vietossa ja se oli poikkeuksellista aikaa.

1. Oon syönyt vaikka mitä herkkuja niin että napa paukkuu.
2. Oon viettänyt aikaani seurassa, jossa kaikkien muiden yhteenlaskettu ikä on vähemmän kuin omani.
3. Aamulla - ennen kuin olin noussut edes sängystä - sain esityksen jossa soitettiin rumpuja ja laulettiin Katjuskaa.
4. Mua on halattu ja suukotettu enemmän kuin pitkään aikaan.
5. Mua on sanottu äidiksi (mitä en siis ole) ja kysytty "Kenen äiti sä olet?".
6. Oon vastannut valehtelematta sata kertaa kysymykseen "Koskaa mää voin tulla teille?".
7. Oon leikkinyt hippaa, hyppinyt ruutua ja tehnyt kuravelliä.
8. Oon lakannut yhden 5-vuotiaan pikkuneiden kynnet.
9. Opin kantapään kautta, että 3-vuotiaan istuessa auton takapenkillä, kannattaa laittaa oven lapsilukko päälle.
10. Mua on kutsuttu nimillä "kakkapää" ja "paskapaskapaskapaska".

Nyt oon palannut kotiin. Yritän toipua ja palata blogimaailmaan. :)

3 kommenttia:

  1. Kymmenes kohta oli vallan ihana :D Itse tunnen todella vähän pieniä lapsia, lukuunottamatta kaverini 5-vuotiasta pikkuveljeä. Herra on ilmoittanut menevänsä naimisiin kanssani ja viimeksi hän ampui minua jollain robottilelullaan koko illan. Ihastuttavaa!

    VastaaPoista
  2. Hahahah! kuulostaa mainiolta :D
    uusia tekstejä onki tullu kytättyä melkeen joka päivä. sun blogi jotenki addiktoittaa :P

    VastaaPoista
  3. Oih, kiitos taas kommenteistanne! Piristätte! :D

    VastaaPoista

Kiitos kun jätät kommentin! :D