maanantai 12. huhtikuuta 2010

Twins?


Näyttelijä Mark Strong ja näyttelijä Andy Garcia (joka muuten täyttää tänään vuosia!).

Kun olin katsomassa Sherloch Holmes -elokuvaa, kuulin lopputekstien aikana vieressäni istuvan pariskunnan puhuvan siitä, kuinka Mark Strong on ihan Andy Garcian näköinen. Ollessani sitten katsomassa saman leffan toisen kerran mieheni kanssa, hän kysyi "onks toi Andy Garcia?". Itse en ollut ikinä aiemmin tullut tätä edes ajatelleeksi, koska (oonkohan sanonu tän jo montakin kertaa) Mark Strong on aivan ihana, mitä Andy Garcia ei ole. :)

3 kommenttia:

  1. Minä olen myös hämmästellyt Garcian ja Strongin yhdennäköisyyttä. Koska Strong on minulle uudempi tuttavuus, muistan samalla tavoin jossain leffassa miettineeni, että onkos tuo Andy Garcia. Minä puolestani pidän Garciasta, mutta en niinkään Strongista ;-) näyttelijänä siis, kumpikaan ei jostain syystä vetoa minuun ulkonäöksellisesti vaikka tummista miehistä yleensä saankin sydämentykytyksiä helpoiten ;-)

    VastaaPoista
  2. Minä en ole ikinä tajunnut että herrat ovat ihan samannäköisiä! Johtunee siitä että tunnen molempien tuotantoa niin hyvin etten ole heitä koskaan sekoittanut toisiinsa, mutta nyt kun asiasta mainitsit niin kappas, tottahan se on ;O) Strong on huikea Sherlock Holmesissa..

    VastaaPoista

Kiitos kun jätät kommentin! :D