perjantai 22. huhtikuuta 2011

Remember Me (2010)

Elokuvaa on haukuttu monelta suunnalta, enkä tosiaankaan kuulu Team Robert Pattinsoniin. Miksi siis katsoin? Koska eräs kaverini kertoi tykänneensä leffasta tosi paljon ja satuin saamaan dvd:n omakseni blogimiitistä.

Ja kuinkas sitten kävikään?

Noh, kaikenlaista paskaa sitä tuleekin katsottua.


Elokuvan suurin vika oli, ettei se keskittynyt oikein mihinkään aiheeseen kunnolla. Päähenkilön ongelmainen perhe ja koulukiusattu älykköpikkusisko olivat mielenkiintoisia, mutta päälle oli liimattu omituinen rakkaustarina. Perheellä olisi ollut ongelmia ihan riittävästi yhden elokuvan tarpeisiin.

Pattinson oli osan ajasta ihan jees ja aloin miettiä olisiko hän sittenkin parempi kevyemmissä rooleissa, eikä näissä "mulla on niin vaikeeta" -teinirooleissa. Emilie de Ravin oli totaalisen mitäänsanomaton. Elokuvan näyttelijähelmet löytyivätkin taustalta; Chris Cooper, Tate Ellington ja Ruby Jerins.

Loppuratkaisu oli mulle paljastettu etukäteen, joten osasin ruveta nauramaan sille hyvissä ajoin. Typeryyden lisäksi se oli myös huonosti toteutettu. Elokuvan loputtua lähinnä otti päähän.


*
Remember Me (2010)
Ohjaus: Allen Coulter.
Pääosissa: Robert Pattinson, Emilie de Ravin, Chris Cooper, Ruby Jerins, Tate Ellington, Pierce Brosnan, Lena Olin.

1 kommentti:

  1. Mä oon niiiin eri mieltä tästä leffasta, musta se oli hyvä, tarina ihanan polveileva ja Pattis nyt vaan söpö...

    VastaaPoista

Kiitos kun jätät kommentin! :D